Kleider

دغدغه ما

همیشه وقتی برای خرید لباس به مغازه می رویم، به این فکر می کنیم که چرا بعد از رفتن به آن جا باید از بین مدل هایی که صاحب مغازه از بازار عمده خرید کرده است، انتخاب کنیم. مدل هایی که در اکثر مغازه ها تقریبا تکراری اند و از ترس، تغییر چندانی در مدل ها نمی دهند. از بین مدل های تقریبا شبیه به هم، انتخاب سخت است و این که اگر از آن لباس خوشمان آمد، مطمئن نیستیم چند وقت دیگر از آن مدل یا حتی لباسی با آن کیفیت پیدا کنیم. لباس هایی هم که صاحب مغازه عرضه می کند، اکثرا بی نام و نشان اند و شاید بار دیگر که برای خرید رفتیم، دیگر از آن تولید کننده لباسی نداشته باشد. بعد از اینکه لباس را خریدیم، دیگر کسی درباره آن مسئول نیست و در بهترین حالت اگر زود خراب شد و مشکلی پیش آمد، آن هم در روز های اول و دوم بتوانیم مغازه دار را راضی کنیم که جنس را عوض کند. علاوه بر آن لباس هایی که توسط تولید کننده های اقتصادی و بدون برند تولید می شوند، ساختار و سازمان منظم فکری ندارند و مدل هایی که انتخاب می کنند اکثرا سلیقه ای اند و به حال آن لحظه شان بستگی دارد. این ها مجموعه دغدغه ها و فکرهایی اند که در این چند سال در ذهنم وجود داشتند.
راه حل این موضوعات هم این است که از یک برند مطمئن خرید کنیم. برند های خارجی که اکثرا در ایران عرضه نمی شوند و اگر هم در بازار وجود داشته باشند، گران تر از قیمت جهانی شان هستند و این که نمی شود اطمینان کرد که جنس اصل هست یا نه. درباره برند های داخلی هم که اوضاع بدتر است. اکثر برند های نامی که خیلی هم تبلیغ می کنند قیمت های غیرمعقول دارند و کیفیت شان هم چنگی به دل نمی زند. بعضا حتی از برند های خارجی هم گران ترند. برند های طراحان لباس نیز اکثرا به تعداد کم و به صورت مزونی تولید می شوند و به همین دلیل، قیمت بالایی دارند. به تازگی چند برند در بازار به صورت برند اقتصادی تولید و عرضه می کنند ولی آن ها هم زیاد شناخته شده نیستند و هنوز نتوانستند تمام نیاز بازار را برطرف کنند.

با این توصیفات، جای خالی یک برند تولید کننده لباس های جذاب، اقتصادی، با کیفیت و قابل اعتماد حس می شود. ما تلاش می کنیم با برند کلیدر | Kleider، به نیازهایی که احساس می کنیم در بازار وجود دارد، پاسخ دهیم. “Kleider” در زبان آلمانی به معنای “لباس” است.

مهارت‌های تیم

ما برای مزیت هایی که می خواهیم توسط برند کلیدر | Kleider ارائه کنیم، راه حل های مناسبی در نظر گرفته ایم که در آن ها مهارت داریم:

۱- جذابیت لباس ها: استفاده از بهترین طرح های موجود در بازار های جهانی بر پایه سبک طراحی مینیمال و رنگ بندی های زیبا متناسب با شرایط جغرافیایی، نژادی و فرهنگی

۲- اقتصادی بودن قیمت ها: حذف بسیاری از هزینه های غیرضروری از جمله عدم استفاده از نیروکار زیاد مانند طراح، فروشنده و… – حذف هزینه های اجاره فروشگاه و فروش مستقیم به صورت آنلاین – حذف هزینه های راه اندازی و نگهداری کارگاه های تولید لباس با برون سپاری تولید به کارگاه های مزدی دوز – استفاده از مواد اولیه و کارگر ایرانی

۳- کیفیت بالای لباس ها: استفاده از مواد اولیه و پارچه مرغوب مشابه نمونه های خارجی – دوخت با کیفیت لباس مشابه دوخت برند های خارجی – بسته بندی، انبارش و حمل ایمن مطابق دستورالعمل های بین المللی

۴- قابل اعتماد بودن برند: عدم کاهش کیفیت لباس ها در طول زمان با ارزیابی و پایش دائمی – عدم کاهش جذابیت لباس های تولید شده – عدم نوسان بیش از حد قیمت لباس ها (تغییرات قیمت بر اساس میانگین تورم سالانه و در صورت امکان کمتر این مقدار)

رؤیاهای تیم

مشکل همیشگی و اصلی ایرانی ها که در طول چند قرن وجود داشته و هم چنان هم ادامه دارد، شعار دادن های غیر واقع بینانه است. همیشه استفاده از جملاتی مثل “کیفیت ۱۰۰ برابر و قیمت یک هزارم نمونه های خارجی” برایم خنده دار و تاسف آور هست. البته من با اغراق گفتم ولی اگر محصولی واقعا چنین مشخصاتی داشته باشد در بازار های جهانی زود شکار می شود ولی متاسفانه ما ایرانی ها عادت داریم، واقعیت ها را به آن شکلی که هستند، نبینیم و اغراق کنیم.
خب به هر حال هر شخص، تیم یا هر کسب و کاری دوست دارد رشد و پیشرفت کند و بدین طریق قدرت خود را افزایش دهد. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و دوست داریم بازار فروشمان هر روز بیشتر از دیروز گسترش پیدا کند ولی خیال پرداز نیستیم. لازمه موفقیت یک برند در بازار های جهانی این است که بتواند در بازار داخلی کشور مبدا، سرآمد و هدایتگر آن حوزه باشد. چون هر بازرگان خارجی که بخواهد محصولی را از شرکتی خریداری و به بازار کشورش عرضه کند، در وهله اول، موفقیت آن در کشور مبدا برند را بررسی می کند. نمونه آن هم برند شیرین عسل است. شیرین عسل به واسطه موفقیت خود در بازار داخلی و حکمرانی اش در بازار کیک و شیرینی ایران، توانسته صادرات قابل توجهی داشته باشد.

پس رویا و به دنبال آن هدف اصلی ما، موفقیت و تسخیر بازار داخلی پوشاک است. اگر بتوانیم در بازار ایران حرفی برای گفتن داشته باشیم و فروش ما، درصد قابل توجهی از بازار باشد، می تواند موفقیت های بازار های خارجی را هم آسان تر و سریع تر کند.

اشتراک

10,200,000 از 10,000,000 ریال

برای حمایت از کمپین بایستی به حساب کاربری خود وارد شوید:
اگر در پلتفرم نوآوری هم آوا حساب دارید، وارد حساب خود شوید
ورود به حساب کاربری
اگر تا کنون ثبت نام نکردید، برای حمایت ثبت نام کنید
ثبت نام حامی
17 حمایت
قدرت الله نمازی بکاولی
800,000 ریال
محمد حسین شیری علی آباد
600,000 ریال
حسین صناعی
500,000 ریال
محمدرضا شریفی
300,000 ریال
2474***921
2,000,000 ریال
محمد هادی کرمی عطا
200,000 ریال
علی رضایی
200,000 ریال
مسعود جباروند
200,000 ریال
محمدرضا شاکر
1,000,000 ریال
1554***912
1,000,000 ریال
مرتضی حسین نژاد
1,000,000 ریال
سحر پای پوزان
1,000,000 ریال
3538***914
1,000,000 ریال
محمد حسین شیری علی آباد
100,000 ریال
فراز مخیر
100,000 ریال
محمدحسن‌ ‌احمدی‌
100,000 ریال
مهدی رستمی
100,000 ریال

37 دیدگاه برای “Kleider

  1. ایده ای جالب هست و اگر هم قابلیت اجرا داشته باشه که بسیار هم عالی
    باتوجه به مهارت های تیم تون امیدوارم محقق بشه ولی ایده شما را متوجه نشدم صرفا دغدغه تان واضح بیان شده بود

    1. خیلی ممنونم از این که دیدگاهتون رو درباره کمپین من بیان کردید.
      تا حد توان، دغدغه ای که توی ذهنم بود رو نوشتم. سعی کردم که همه چیز رو کامل و واضح توضیح بدم. ما هم تلاش می کنیم بر اساس دغدغه ای که داریم، قدم بر داریم و برای رسیدن به هدفی که توی ذهنمون هست، بجنگیم.

  2. با سلام
    ایده کاملا کاربردی و یکی از نیازهای روز بازار پوشاک کشورماست.
    امیدوارم به زودی شاهد پیاده سازی و موفقیت این ایده جذاب و مورد نیاز جامعه باشیم.
    بی صبرانه منتظر خرید محصولات برند Kleider در آینده نزدیک هستم.

    1. آقای نمازی عزیز
      بسیار لطف کردید. از حمایت های مادی و معنوی شما بسیار سپاسگزاریم.
      امیدواریم که در سایه الطاف الهی و کمک های دوستان گرامی ای مثل شما، بتونیم به موفقیت دست پیدا کنیم

    1. آقای بختیاری عزیز
      ما رو شرمنده کردید. ممنونم از حسن توجهتون به کمپین.
      امیدواریم که به کمک الطاف الهی و سعی و تلاش تیممون، با موفق شدن استارت آپمون، پاسخ محبت های دوستان عزیزی چون شما رو بدیم.
      با آرزوی موفقیت برای شما

  3. با سلام
    محمد حسین جان برات توی راهی که در پیش داری آرزوی موفقیت دارم . با آرزوی بهترین ها

    1. سلام.
      آقای صناعی تشکر می کنم از وقتی که برای کمپین ما گذاشتید. بسیار ممنونم که دیدگاهتون رو درباره کمپین به اشتراک گذاشتید
      امیدواریم که بتوانیم پاسخ محبت های دوستان عزیزی مثل شما رو بدهیم.
      با آرزوی موفقیت های روز افزون برای شما

  4. سلام دوست گرامی برایم ایده شما و شناسایی خلع موجود در بازار برایم بسیارجالب است. امیدوارم موفق باشید. در ادامه اخبار و صفحه شما را با افتخار دنبال میکنم.

    1. سلام
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید.
      از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم. امیدواریم که با موفق شدن کمپین، بتونیم گوشه ای از محبت های شما رو پاسخ بدیم.
      خیلی ممنونم از اینکه در کنار ما هستید. ما به داشتن دوستانی مثل شما بسیار افتخار می کنیم.
      با آرزوی موفقیت برای شما

  5. با سلام؛ ببخشید نظر می دهم
    طرح خوبی است اما به عنوان طرح خلاقانه باید بر روی نوآوری در مدل تولید و فروش بیشتر کار بکنید .
    چون این طور که بنده متوجه شدم مثل یک کالای با کیفیت برند خارجی می خواهید تولید کنید . این خیلی عالی هست اما نوآوری ندارد .
    بعد فکر کنم روی رویا یا چشم اندازتان بعد از به امید خدا برنده شدن از یک مشاور مدیریت استراتژیک مشاوره بگیرید . ولی در کل طرح خوبی است و به امید خدا به زودی محصولات برند ایرانی شما را با افتخار به تن خواهیم کرد .

    1. آقای علوی عزیز؛ سلام
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      چشم حتما. هدف از ایجاد کمپین و اشتراک دیدگاه هامون، شناسایی نقاط ضعف و قوت کمپین هاست تا بتونیم نقاط قوت رو حفظ و تقویت کنیم و نقاط ضعف رو برطرف کنیم.
      دیدگاه شما رو دریافت کردیم . حتما تلاش خواهیم کرد تا نقاط ضعفمون رو برطرف کنیم.
      خیلی ممنونم از اینکه در کنار ما هستید
      با آرزوی موفقیت های روزافزون برای شما

  6. سلام ایده خوبی هست، به عنوان پیشنهاد میخوام بگم اگه پرینتری داشته باشید که در جا طرح چاپ کنید روی تی شرت چه به سلیقه خودتون چه به سلیقه مشتری شاید جذاب تر هم بشه

    1. سلام آقای قنبری عزیز
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      چشم. دیدگاه شما رو در آینده در نظر خواهیم گرفت.
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  7. سلام
    با مقایسه وضعیت بازار و ایده ی شما میتونم بگم که ایده ی موفقی هست چرا که هر سه مورد کیفیت + قیمت + برند در نظر گرفته شده و با مقایسه محصولات فرد دستش برای انتخاب و مقایسه باز هست و از همه مهمتر قابل اعتماد بودن برندها که برای شخص خودم خیلی مهم هست.
    آرزوی موفقیت برای خودتون و تیمتون.

    1. بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

    1. آقای رضایی عزیز سلام
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  8. با سلام
    ایده شما را مطالعه و بررسی کردم
    در نگاه اول بسیار ایده جالبی به نظر میرسد اما یک نکته در مورد آن باید مورد توجه قرار گیرد. اول اینکه ورود به بازار پوشاک حتی در این شرایط که اوضاع واردات محصولات خارجی هم مناسب نیس با توجه به وجود رقبای بسیار زیاد کار مشکلی است و باید مزیت رقابتی برند شما قابل توجه و قابل لمس باشد در غیر این صورت شرایط جهت بقای دراز مدت کار و کسب به مشکل خواهد خورد.
    با تشکر

    1. آقای مبارک عزیز سلام
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      چشم. دیدگاه شما رو بررسی می کنیم و حتما اون رو در مراحل بعدی در نظر خواهیم گرفت
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  9. سلام
    ایده بسیار خوب و جذابی برای مخاطبین هستش امیدوارم هرچه زودتر در عرصه پوشاک نامتون بدرخشه و موفق باشید

    1. سرکار خانم کیوان زاده عزیز
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  10. سلام. به نظرم جای برندهای باکیفیت داخلی توی بازار به شدت احساس میشه و اگر بشه خلاقیت در طراحی و هزینه های معقول و کیفیت را همزمان داشت موفق خواهید شد

    1. آقای فرطوسی عزیز سلام
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      چشم، نظر شما رو درباره استارت آپمون رو بررسی می کنیم و حتما در ادامه مسیر مد نظر قرار می دهیم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  11. بسیار عالی امیدوارم در اجرای ایده خستگی ناپذیر و قدرتمند باشید دوست خوب من

    1. آقای فتحی عزیز
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

    1. سرکار خانم شرفی عزیز، سلام
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

    1. سرکار خانم صادق نژاد عزیز، سلام
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  12. محمد حسین عزیز! مثل همیشه ایده ای عالی ارائه کردی. من نظرات دوستان رو هم خوندم و خیلی خوشحالم که از ایده شما استقبال کرده اند. امیدوارم این مسیر درستی که برای شروع کسب و کار و ایده پردازی شروع کردی هر چه سریع تر به انجام برسه. مطمئنم که بدون خستگی و با تمام توانت برای ایده ای که ارائه کردی، تلاش خواهی کرد. از بین کسانی که می شناسم پشتکار شما همیشه زبانزد بوده. برایت آرزوی بهترین ها را دارم.

  13. سلام. وقتتون بخیر
    بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
    با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  14. سلام.
    اطلاعاتی که نوشته بودید رو کامل خوندم. ایده بسیار جالبیه. به نظر من اگه بتونید با اصول و قواعد پیش برید، سریع رشد می کنید

    1. سلام. وقتتون بخیر
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

  15. سلام
    یه پیشنهاد :
    اگه بخوای برای معرفی یه لباس ، اون رو در حالات مختلف نشون بدی بدون اینکه از هر گونه مانکن استفاده کنی لطفا یه سری به کمپین مک وین بزن .

    1. سلام. وقتتون بخیر
      بسیار ممنونم از اینکه برای کمپین ما وقت گذاشتید. از حسن توجهتون بسیار سپاسگزارم
      چشم. حتما. پیشنهاد شما رو در نظر می گیریم
      با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیزم

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پلتفرم نوآوری هم آوا

هم‌آوا

“شرکت هم‌آوا” ( با نام ثبتی کارخانه نوآوری هم‌آوا) از ادغام شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات (شامل شتابدهنده آواگیمز)، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا، فضای کاری اشتراکی زاویه و شرکت نوآوا ارائه‌‌کننده‌ی راه‌ کارهای رشد به کسب‌وکارها، شکل گرفته است و اکنون در محل کارخانه نوآوری آزادی مشغول به کار است.

همراهان

ساخته شده با و در کارخانه نوآوری هم‌آوا (پائیز۱۳۹۹ )