Blebas

دغدغه ما:

در همه اعصار ما انسان ها همواره دارای نیاز هایی بوده ایم،برای رفع نیاز نیز ابزاری در اختیار داشته ایم یا بدست آورده ایم و یا با انجام داد و ستد نیاز خود را برطرف کرده ایم .
نیاز، نیازمند ، ابزار رفع نیاز و داد و ستد همواره چهار رکن اصلی بازاریابی بوده اند.
به عبارت دیگر می بایست نیاز مندی وجود داشته باشد که نیازی دارد ، ابزار رفع نیاز آماده شود و به وسیله داد و ستد نیاز نیازمند برطرف گردد.
در بازار نساجی و پوشاک از قسمت کلان تا جزء این نیاز محسوس است که اطلاعات کمی و کیفی مشتریان نهایی و مصرف کنندگان و بازخورد آنها نسبت به کالای مصرفی در اختیار تولید کنندگان قرار نمیگرد پس تمامی واحد های تولید کننده کلان و متوسط و خرد نیاز مند هستند .
در این حوزه که بنده خود در قسمت تولید پوشاک آن فعالیت دارم ، نیازها و چندین خلا بازار شناسایی گردید .
با توجه به نیاز و نیازمند ما بر آن شدیم وسیله ای را بسازیم که با داد و ستد در آن این نیاز نیازمند رفع گردد
از این رو تیم ما بر ان شد برپایه هوش مصنوعی و جمع آوری داده از مشتریان نهایی و ارجاع ان اطلاعات به واحد های تولیدی اقدام به طراحی نوعی پلتفرم نماید که علاوه بر بازار یابی واحد های تولیدی امکان یکپارچه کردن زنجیره تامین بر اساس نیاز و فروش مستقیم به مصرف کننده نهایی از درب کارخانه ها را داراست .

مهارت‌های تیم:

جعفر ثقفی ۲۹ ساله- کارشناسی مکانیک ساخت و تولید- ایده پرداز و موسس ، برنامه نویس Asp.netو CCNA ,MCSE , Microsoft web developer , تولید کننده پوشاک با سابقه ۱۱ سال در قسمت های مختلف حوزه نساجی پوشاک از جمله فروش تک فروشی مردانه و زنانه ، فروش عمده فروشی و بنکداری ، فروشنده تولیدی ، فروشنده پارچه و تولید و پخش

حسن عرب ۴۰ ساله تولید کننده پوشاک و سرمایه گذار

امین حبیبی ۲۴ ساله کارشناس برق مسلط به برنامه نویسی python و مباحث شبکه متخصص طراحی سایت و PHP – HTML- CSS – Photoshop- illustrator premier – full stack

حامد شاه حسینی ۲۷ ساله کارشناس عمران طراح سایت متخصص در PHP -HTML -CSS -vb -Photoshop -illustrator- premier- java script- j query – full stack

مهسا شیرزادخان ۲۹ ساله دکترا مهندسی نساجی – علوم الیاف – متخصص در Photoshop – illustrator – Dreamweaver

شاهرخ عباس پور تولید محتوا و پادکست

محمد جواد آشیانه ۲۶ ساله ساخت تیزر و موشن گرافی – عکاس – فیلم بردار- adobe premier , Photoshop ,after effects
نوید غفاری ۳۳ ساله عکاس

محمد امین حسینی پناه ۲۹ ساله کارشناس مدیریت کسب و کار گرایش بازاریابی ، مدیریت بازاریابی و خلاقیت ، تحقیقات بازار و بازار یابی ، مدیریت استراتژی

رؤیاهای تیم:

خلق بستر بازار یکپارچه در حوزه نساجی و پوشاک که صنعت به شدت پر بازده و اشتغال زای ارزانی است این موجب را به دنبال خواهد داشت که بسیاری از کارگاههای تولیدی در آستانه ورشکستی دوباره اقدام به ترمیم خود نمایند و با بهبود شیوه بازاریابی برای َآنها امید است هیچ کارگاهی به سمت ورشکستی پیش نرود . امید است پیشرفت روز افزون کیفیت کالای نهایی با توجه به این مهم که ناظر کنترل کیفی خود مشتری نهایی است را در عرصه پوشاک این مرز و بوم شاهد باشیم .

اشتراک

10,000,000 از 10,000,000 ریال

برای حمایت از کمپین بایستی به حساب کاربری خود وارد شوید:
اگر در پلتفرم نوآوری هم آوا حساب دارید، وارد حساب خود شوید
ورود به حساب کاربری
اگر تا کنون ثبت نام نکردید، برای حمایت ثبت نام کنید
ثبت نام حامی
9 حمایت
8488***912
5,000,000 ریال
5496***912
500,000 ریال
5070***939
500,000 ریال
8148***911
500,000 ریال
8908***912
300,000 ریال
9424***912
200,000 ریال
4105***937
1,000,000 ریال
0225***912
1,000,000 ریال
5496***912
1,000,000 ریال

15 دیدگاه برای “Blebas

  1. تفکر خلاق و مولد در هر زمینه ای می تواند راهگشای خروج کشور از بحران مصرف گرایی و رهایی از خلق پول بدون پشتوانه باشد.
    به امید روزی که شاهد صادرات پوشاک به کشورهای دیگر توسط جوانان خلاق و کارآفرین ایرانی باشیم.
    البته برای همه صنایع چنین آرزویی داریم.

    1. با حمایت شما و اعتماد به ما جوانان حتما سعی میکنیم قدم کوچکی برداریم برای رفاه حال و درآمد زایی کشورمون

  2. به امید درخشش صنعت پوشاک بر تارک صنایع کارآفرین و حامی تولید.
    انشاالله ببینیم روزی را که همه تولیدات ما از خام فروشی بسمت صادرات فراورده برود.

  3. فقدان سیستم یکپارچه در صنعت پوشاک‌ ایران واقعا حس میشه تا با قدرت بالایی که تولیدیهامون دارن بتونیم با بازار جهانی رقابت کنیم و دست ترکیه از بازار پوشاک کوتاه بشه

  4. ایده جالب و خلاقانه ای هست ،به نظر راه درآمد زایی هست ،باارزوی موفقیت برای تیمتون

  5. سلام
    یه پیشنهاد :
    اگه در معرفی پوشاک ، خواستین هر لباسی رو در هر شکل و فرم و بدون نیاز به مانکن ، دکور کنین لطفا یه سری به ما بزنین .

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پلتفرم نوآوری هم آوا

هم‌آوا

“شرکت هم‌آوا” ( با نام ثبتی کارخانه نوآوری هم‌آوا) از ادغام شتاب‌دهنده آواتک در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات (شامل شتابدهنده آواگیمز)، شتاب‌دهنده شزان در حوزه فناوری‌های همگرا، فضای کاری اشتراکی زاویه و شرکت نوآوا ارائه‌‌کننده‌ی راه‌ کارهای رشد به کسب‌وکارها، شکل گرفته است و اکنون در محل کارخانه نوآوری آزادی مشغول به کار است.

همراهان

ساخته شده با و در کارخانه نوآوری هم‌آوا (پائیز۱۳۹۹ )